הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.

הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.
"קריזי" היה סוג של אנרגיה חיובית שנתמנה בתוך גוף קטנטן.

מצוקה, או המצב "הכללי במשק" - כך אני מרגיש, ועוד המון, המון אנשים שאין להם את 'האפשרות'


השעה ‏14/02/2011 05:26:59 לילה... אני רגיל להתעורר בלילה. לרוב אני רואה סרטים באינטרנט,
או מעביר את הזמן....

אין לי מה לכתוב. וזה מפחיד... אני מעביר את רוב הזמן בשינה, בצפייה בסרטים. "קלונקס" מרדים.

לפעמים אני מרגיש כמו בורג של מערכת שפלטו אותו, זרקו אותו – אולי עוד עשרים-שלושים שנה "הבורג" ייציל את המכונה.... אך ההסתברות = 0.00001. 

אני אדם אבוד ושחוק. חוסר מתמיד בכסף – הרג את ה"אני" – שימוש בכדורים שהיו צריכים לעזור – ללא עבודה הפך אותי ל גוויה, אני גוויה מסריחה, ריקבון חלקי- עד מלא, הבעיה שאני לא טמון באדמה....
שמו אותי כמו את לנין – באמבט מלא פורמלין.......

אני מצד אחד חי – מצד שני עם לא היו לזה השלכות כגון להפוך את אימא שלי לעוד גביה.
הייתי פשוט נעלם....................................................... אין לי כוח להמשיך את החיים ההרוסים האלה........  אין לי חיים. אף אחד לא רוצה אותי לעבודה. עבודה "שחורה" אפילו אין.
אם יש אלוהים אז – יאללה! אם אין – אז די.

אל "תדאגו" - אני לא יפגע בעצמי.... ככה שתמשיכו לספור את מה שאין לכם...


  

תגובה 1: