הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.

הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.
"קריזי" היה סוג של אנרגיה חיובית שנתמנה בתוך גוף קטנטן.

סתם מעביר את הלילה..... ואת החיים - בשביל - לחיות....


עבודה חדשה... (יכול להיות משעמם לקרא לאלו שלא מכירים אותי אישית...), תדלגו אם אין לכם זמן J.
השעה 23:55 – מהיום אני עובד בלילות, יש לי את 'כל היום' – אני יכול לאכול ולישון, בליליה אני יושב כשומר... – אלו החיים – צריך להביא כסף... אז עושים- זאת הגישה...

 הבעיה העיקרית היא – בינתיים אין פה אינטרנט... יותר נכון לומר – יש WIFI  אבל אין לי את הקודים... אני אשתדל למצוא לפחות קוד אחד, אם לא – אקנה "נט-סטיק"... אחרי המון אמוציות שליליות שחוויתי כל השבוע שעבר – עיקולים של חשבונות של ההורים, הלוואות של כסף בשביל לקנות אוכל מאנשים שאני לא סובל להלוות מהם (אני בכלל לא סובל הלוואות), הורדה של רכב מהכביש ( ששייך בכלל לסבא שלי...בגללי הוא נשאר עם רכב "מופקד"), רק שבביטוח הלאומי ייתנו לי קצבה שתעזור לי להתמודד מול הוצאה לפועל ועוד המון עורכי דין מזדיינים (אני לא מבין איך אפשר לעבוד במקומות כאלה (משרדי עו"ד), לדעתי זנות עדיפה על "עו"ד סנדרס" (מי שיש לו תיק בהוצל"פ מחברת "פלאפון תקשורת" מקיר את השם "סנדרס"...), ברצינות – עדיף לבחורה פשוט למכור את עצמה בצומת – שייחנקו העו"ד העובדים מול הוצל"פ...) ועוד כמה "רגעים נעימים" של שיחות נפש עם משפחתי.....  

והעיקר, רגשות אשם שבקושי הצלחתי לעמוד בהם – הרי בגללי – סובלים כל ה"שרשרת" המשפחתית, חברה שכבר לא חברה (סיפור ארוך ועצוב)... כולם סובלים בגלל טיפשות שלי, הלוואות שלקחתי בכדי לממן את ה"זמן הוורוד" שהיה לנו  – שכמובן לא היה נקרא כך ללא ההלוואות הנ"ל – לא, חס וחלילה אני לא אומר שאני מרגיש "מנוצל", ממש לא! היא נתנה לי המון, ועוזרת עד עכשיו וחבל שהיא עדיין לא מבינה את המהות העיקרית – יותר נכון – היא מבינה, אבל מדחיקה  אותה – והמהות היא:
 
התאהבת בבן אדם ששקר לך על כך שהוא בן אדם... כן, בסך הכול חתיכת חרא, ואפס – יש אלף כאלה בכל עיר – שקרנים... נרקומנים, סוחרי סמים... אהבה? אין דבר כזה! (יום האהבה – זאת "זריקת מרץ" לכלכלה ולחנויות שמוכרים פרחים וקונדומים... "אהבה" ... – תסבירו לי לעזאזל – מה היא "אהבה"... (וזה לא ציטט של טופאק!) פאק... אהבה... אנשים מתפוצצים בגני ילדים ואנחנו מתחבקים ומתנשקים -  רציונאלי?
אוהבים תאריכים? – "יום האהבה", "יום האישה", כל יום הוא יום ה... די! תנו לי לחיות בשקט.
מהיום אני קובע 20.02 הוא יום "ה-לכו תזדיינו ותשאירו אותי בשקט" – כמובן "בין לאומי", ובפורטוגל – במיוחד שם היום הזה יהיה מיוחד ביותר. יכניסו גזר לתחת וילכו לישון עם הגזר התקוע שם...
אני רוצה חיים נורמאליים? – לא... אני רוצה "שקט נפשי". בבקשה ה' – תן לי שקט.....

אין... השעה 01:55 ואני רואה את הסרט "תכירו את הפוקרים" – רוברט דה נירו עושה לי מצב רוח...
מי שלא ראה... ח-ו-ב-ה!!!   הלילה עובר מהר, ואני נהנה מהשקט... עבודה מתאימה בשבילי!

‏02:30:27 – אני סיימתי את הסרט, אם לקחת בחשבון שאני "עובד" מהשעה 20:00 יוצא שכמעט 7 שעות אני כבר פה... שהעבודה תתחיל מ 23:00 יהיה הרבה יותר קל... משכן – אני חייב אינטרנט פה! לכתוב בוורד ולהעביר את זה לבלוג (מוזר...) אני מצטער שמשעמם אתכם ברישומי סרק.... אני מפסיק עם זה...
מוזר, היה פה כל כך הרבה WIFI ועכשיו אפילו אחד אין! ככה שאני מבין שקניית "נט-סטיק" לא תכנס לארון לזמן רב, צריך בסך הכל 137 ₪ לחודש....  


 אין לי מה לכתוב – כלום..... חשבתי לנסוע בבוקר לביטוח לאומי – אבל לא, רק ביום חמישי שלכתי להם את כל הטפסים... אני חושב שביום שני הם יהיו יותר מעודכנים... וממש קר! ממש קפוא בחוץ בגלל הרוח!
‏20/02/2011 04:32:18 – עוד כמה שעות... הזמן "רץ". אגב, אם תרצו סרט פעולה טוב "The Takers" סרט שווה! משמוזר שאח שלי שהוא בן 12 נתן לי סרט אקשן – שממש "עושה את העבודה!"
‏20/02/2011 08:03:26 – אני יושב על האסלה בבית, הולך לישון.... מצטער על כל הזיבולים!
תהיו חזקים ותתרחקו מסמים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה