הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.

הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.
"קריזי" היה סוג של אנרגיה חיובית שנתמנה בתוך גוף קטנטן.

כמו שאמרו חכמים: "תהיה שמח מה 'יש' - ואל תמדוד את 'האין'".


"לובי היוקרתי חשוך ומאובק, הכלבים משתינים חופשי במעלית, המסדרונות רטובים ומסריחים מכלור, למועדון שעלה מיליון דולר אף אחד לא נכנס..." .


ככה אני מתחיל בדרך כלל רשימה חדשה בבלוג האופטימי שלי אחר שעבר עליי לילה או יום קשים... אבל לא אני כתבתי את המשפט למעלה, לא. זהו ציטוט מהאתר "כלכליסט", ומדובר שם על ה"עשירון העליון":

המיץ של הצמרת

הבריכה והספא סגורים רוב היום, הלובי היוקרתי חשוך ומאובק, הכלבים משתינים חופשי במעלית, המסדרונות רטובים ומסריחים מכלור, למועדון שעלה מיליון דולר אף אחד לא נכנס והדיירים כמעט הולכים מכות בישיבות הוועד. איך נראים באמת החיים במגדלי היוקרה של ישראל, הפעם מהצד של מי שגר שם


 לחצו למעבר לכתבה עצמה




 נשמע מפחיד... אתם בטח שמתם לב שאני בזמן האחרון חושב הרבה על המש "יש"... כי כסף ובמיוחד הרבה כסף לא מביא אושר.


שיהיה לכם שבת שלום :) אני הולך לישון - יש לי לילה לעבוד :) אגב, אני יושב מתחת לבית של מישהו "על חשבון האינטרנט שלו"... יאללה, עוד כמה דקות ואני יראה ב"ה את הכרית שלי... לישון.....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה