הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.

הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.
"קריזי" היה סוג של אנרגיה חיובית שנתמנה בתוך גוף קטנטן.

והמשטרה עושה זאת שוב! - אישום חמור על סמך - שטויות!

אהלן-אהלן,
מזמן לא כתבתי, הייתי עסוק קצת - לימוד השקעות, עבודה - אני אגב בחרתי בנושא "מי אני הולך להיות" - אני יהיה משקיע - ומשקיע מצליח! וזאת אני פשוט יודע... לפעמים יש לי הרגשה שאני פשוט יודע מה הולך לקרות בבורסה - לאחר מכן אני "מאמת" את ההרגשה ע"י ניתוח טכני מדוקדק ו- וווווייילה! :)


אבל הנושא אחר - היה לי חבר שהצליח להמלט לחו"ל יום לפני ששמו אותו במוסד לעבריינים צעירים - בשביל לעשות ממנו - עבריין מבוגר.
אגב, בחו"ל הבחור הלך לכיוון הספורט - ועכשיו הוא נוסע על אוטו ספורטיבי מגניב ובעל חגורה שחורה בקרטה!
פה - אילו לא היה חומק מול אפם של "המנייאק" היה הופך להיות עבריין ונרקומן!
והכל למה? בגלל 3 שתלים של גראס?!!!!!!
הנה לדוגמה עוד כתבה בנושא, ו YNET לא מתביישים להראות את הכמות שלאחר ייבוש וזריקת האדמה מ 10 ק"ג תהפוך להיות 30 גרם!!!!!! אבל המשטרה שוקלת את הסם המסוכן הנ"ל יחד עם ה"עטיפה" - טוב שלא הוסיפו את הכיור - כך הייתה הפעולה עוד יותר מוצלחת!!!!
הסתכלו בוידאו - 10 ק"ג של סם? מעבדה? - זה פשוט עלוב - ובלוד - השמיים הם רק ההתחלה של ה"גבול"!!!!!!
הכתבה ב YNET - לחץ עליי (אם אתם מקבלים את ה"פוסטים" למייל - הכנסו לבלוג עצמו!)
זה פשוט - פתטי!
"יומן אמת" - אומרים - זה ממש הגזמה :)
יום טוב לכם... 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה