הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.

הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.
"קריזי" היה סוג של אנרגיה חיובית שנתמנה בתוך גוף קטנטן.

שוב - שלום קוראי הנכבדים!


היום קרה דבר מסוכן מאד - יש פתגם שהמשל שלו פשוט - כשיש שתי קבוצות שנלחמים זה בזה - ולא משנה כלל איזה סוג של קבוצות - אזרחים בעלי דעות שונות - ימניים ושמאלנים..., ובקיצור - קבוצה כהגדרתה - איגוד של אנשים שיש פקטור המייחד אותם, אז למה אני בעצם מביא אתכם - השיטה הטובה ביותר להפסיק מלחמה (אפילו במקרה שהדם "חם" והאוויר טעון בנקמת דם (כוח אדיר!!!) -  "שן תחת שן, עין תחת עין..."- השיטה פשוטה - "להשיג" אויב שלישי - ואת כל הכעס והנקמה (שכידוע לנו נקמה אף פעם לא תדע סיפוק - ואף להפך!)  "תפשך" על האויב "השלישי" המסכן. 

וכמו תמיד - אנו "הישראלים" (למראת שזאת כבר הגדרה לא ברורה כלל, לפחות לא כמו שזה היה ברור בזמן מלחמת ששת הימים, לפני 30 שנה - "ישראלים" היו פטריוטים!) - בקיצור, הבלוג שלי איינו פוליטי אך מה שקורה באמת מדאיג:

פיוס היסטורי: פתח וחמאס יכוננו ממשלה זמנית

נציגי הממשלות בגדה וברצועה הגיעו להסכם דרמטי בקהיר. בהודעות הצדדים נאמר כי הדיונים בין חמאס לפתח, בתיווך מצרים, נגמרו בהסכמה "מוחלטת" על כל הנקודות - כולל כינון ממשלה זמנית עם יעדים ברורים וקיום בחירות תוך שנה... (YNET). לחץ בכדי לעבור לכתבה המלאה.

זאת בעיה - כי השקט שקבלנו "כנתון טבעי" למראת ששקט באזורינו כבר מזמן נמצא בספר האדום - הוא (השקט) היינו זן נכחד, לצערי. 
וכמובן שהיה זה טוב כשחמאס (ארגון המוגדר כארגון טרור - בכל העולם) "מתפייס" עם ארגון פתח - שכבר לא נחשב כארגון טרוריסטי - ופתח היה מבוקר יותר ופיקח יותר והעיקר - פנטי פחות בהרבה מחמאס....  ש אללה יעזור לכולנו............. ואני יעשה כמה ברורים עם מכיריי משתי הפלגים, ואנסה לנבא - האם הולכים להיכנס בנו שוב?! או שלהפך, פתח "הראה לחמאס איך עושים כסף - ללא טרור, ואפילו ממלחמה בו. עולם משוגע יש לנו......

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה