הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.

הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.
"קריזי" היה סוג של אנרגיה חיובית שנתמנה בתוך גוף קטנטן.

סיפור "בוקר טוב" - או "ד"ר בית" - מי שעדיין לא שתה את הקפה של הבוקר - DR HOUSE

או ד"ר HOW USE? מהדורה ישראלית.....
הבוקר סתם שתדעו ותהיו בעניינים - אסור לעשות תאונות דרכים, רצוי לא לקבל מכות מאישה או בעל שמכה...
אם יש לכם מנת יתר... תמתינו - אל תמותו - לי לפחות יש אמפולות "נלקסון" ("NARCAN") בבית, ועוד כמה דברים לעזרה ראשונה, ואף לניתוח "ראשוני" - ביטוח לא עובדים איתי :) - כלל פיננסים - ובמיוחד איריס סיוון - העו"ד שלהם מצצה לי היום את הביצים בשביל מנה של מתדון - ואגב, שמתי לה סירופ פטל וקצת טיפות אף במקומו - את המתדון אני ישמור להוצל"פ - או שגם הם בשביתה? לא רוצים לבוא? לקחת את הטלוויזיה שלא שלי? בקיצור, גלשתי מהנושא... והנושא:

הבוקר: כאלף רופאים ייעדרו מבתי החולים לצורך הפגנה (ישראל היום!). - לינק לכתבה המלאה...

איזה  יופי!!! בוקר טוב... תשמרו על עצמכם :) 

ככה זה - כלכלה בישראל החדשה.....
ואגב - אם מישהו צריך עזרה - תשלחו לי מייל.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה