הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.

הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.
"קריזי" היה סוג של אנרגיה חיובית שנתמנה בתוך גוף קטנטן.

שלום חברים יקרים, מצטער שלא כתבתי מזמן - חזרתי :)

היו לי חגים די קשים ועמוסים - הרבה עבודה, ועשייה - אם אתם רוצים את האמת - כואב לי התחת (מצטער על הז'אנר) מכל המצות שנאלצתי לגרוס בשיניי - למה, למה?!!!! 40 שנה משה הלך במדבר? - היה זה מזמן!!!! למה התחת שלי צריך לכאוב היום? בשנת 2011?!!!!!! עוד מעט יגיע סוף העולם לפי כל האנליסטים בהם יש את מגידי העתידות העתיקים, וסבתות עסוקות כגון "סבתא וואנגה".... אה... גם האינקים הפסיקו לספור ימים בשנת 2012 :) - ככה שעם כל הכבוד ל-40 שנות "טיול", אין אני צריך לסבול - ה"פסחא" של מאמיני ישו למיניהם - עדיף, הם אם אתם לא יודעים -צובעים את הביצים. כן, צובעים ביצים!!!! איזה???? ואיך כל זה קשור לישו? אין לי מושג, שלא תחשבו שאני צוחק!!! - הביצים אכן - צבועים!!!!! :)
יאללה, נרוץ עם הבלוג...... :) ושיהיה לכם "חג שמח" - אחרי שהוא נגמר - הוא הכי טוב..... לדעתי. אך, התחת....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה