הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.

הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.
"קריזי" היה סוג של אנרגיה חיובית שנתמנה בתוך גוף קטנטן.

ואני חשבתי שרק לי עושים את כל ה "עיקוליידה" הזאת... מרוב עיקולים ומצות ודברים שאני לא יכול לעשות - בא לי לעשות ילד עם שרי אריסון!!!

עוקלו נכסי צבי בר: "הכרטיס נבלע בכספומט"

בית המשפט המחוזי בתל-אביב דן בצהריים בעיקול נכסיו של ראש העיר רמת-גן, בהיקף של כ-10 מיליון שקלים. בר יואשם, בכפוף לשימוע, בלקיחת שוחד בהיקף של שני מיליון שקלים ובהלבנת הון. עורך דינו מסר כי כרטיסי האשראי של בר נבלעו בכספומט. התובעת: תחכום וערמומיות המעשים זועקים לשמים.... YNET


אני זוכר את ההרגשה הזאת, על מסך הכספומט פתאום מופיע במקום ה "משיכה ללא פתקית" המוכרת והחביבה - כותב הכספומט העצבני, ופותח את הפה שממנו יוצאים בד"כ שטרות, אך במקום שטרות הוא עושה "האו האו... כמו כלב מנייאק! ואז כותב בכתב מכוער "עקב צו אין באפשרותינו לבצע פעולה כעת, פנה לסניף בו מתנהל חשבונך" - כאילו חשבוני "מתנהל" :) אז כנראה לא רק לי זה קורה - ותאמת - זה מרומם לי את מצב הרוח :)

הכתבה המלאה ב YNET....... לכל מי שאני חייב כסף - תגלגלו את הביצה השמאלית שלי בעדינות - ותהינו מזה :)))) - כוס אמקום!!! חהחהחהחההההה..... 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה