הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.

הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.
"קריזי" היה סוג של אנרגיה חיובית שנתמנה בתוך גוף קטנטן.

פאקינג שיט! שוב?!!! -הדלק יתייקר היום בחצות לשיא כל הזמנים 7.39 בשירות עצמי!

הדבר הזה הולך ונמשך ולדעתי - אנחנו לא רחוקים ממהפך (כמו בכל העולם הערבי), צר לי להכניס אותכם ללחץ אך אני,   קוראי הנכבדים גם עוסק בהשקעות ובלימוד פיננסי עצמי של השוק - ואין מנוס מקריסה כלכלית - אולי אנו עברנו את ה"קריזיס" של כל העולם - כי יש לנו את סטנלי הגאון, ואני אומר את זה מכל הלב, אך כמה כבר ניתן לשחק עם ההון העצמי ועם הריבית... הגיע זמננו להסתכל לצונאמי הכלכלי בעיניים, ולצערי - אנו לא יכולים להדוף אותו.
אנו תלוים באמריקה כמו נרקומן התלוי מהרואין, ואכן כמו בתלות - המנה הלכה וגדלה - הגרעון וכמות המובטלים לא הראי של המשק - הדלק והמדד ת"א 25 כן, אך הדלק היינו ה"אמין" מבין השתיים...... אפילו IDB אחזקות של נוחי דנקנר המחזיקה בסלקום, 013 נטויז'ן, דיסקונט, "שופרסל" ועוד המון חברות בת... כמו שכותב האתר "ביזפורטל": רווחיה של החברה נשחקו וללא איחוד הדו"חות של שופרסל, אידיבי הייתה סוגרת את 2010 בהפסד.  וזה מדאיג.
הנה סרטון מאתר נענע10 על הדלק: 


                                                       ובשורה התחתונה - ה"יהיה בסדר" הישראלי יהפוך ל"ואי, למה לא קנינו את המניה הסינית שעלתה ביותר מ - 120% ביום אחד.... אני שמתי "שורט" ומוכר בחסר עכשיו ממש, מקווה כי התכנון שלי נכון, אני מצפה לרווח של מקסימום 1500 ש"ח בתוך כמה שעות... בינתיים - 15 המניות אותם בהם אני סוחר כרגע וכמובן "הכוכב הסיני" עושים את העבודה לפי תיכנון שלי, משבטוח אני יחתוך הפסדים (במידה ויהיו - חס וחלילה) ישר, את זה הבנתי משיעור פרטי עם משקיע שאת שמו - לא אפרסם.... אניחוזר לגרפים... ביי בינתיים.......

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה