הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.

הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.
"קריזי" היה סוג של אנרגיה חיובית שנתמנה בתוך גוף קטנטן.

כשזה מגיע אליך - זה אחרת... "אפילו שופטים" - למראת שהם רק בני אדם....

"" - כשאני קורא את הדבר הזה, הוא לא עושה לי כלום, אבל כשהעניין מגיע לנקודה שיש אפשרות - שה"תוקפת אנשים - שלא מצליחה להחזיק את עצמה בידיים" - תשפוט אותי - תוציא לי גזר דין?!!!!!!! לכל הרוחות, אם את לא מצליחה להחזיק את עצמך - עופי מבית המשפט, לכי לעבוד בדואר ישראל - שם אפשר להתעצבן ולתקוף - לפחות זה קורה הרבה ולא מפטרים שם על "שטויות אנושיים" כאלה. עופי מבית המשפט מיד!!!!"""

ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין הוגשה תלונה נגד שופטת בכירה בבית משפט המחוזי בתל אביב שלפיה ביצעה השופטת עבירות פליליות. על פי החשד, השופטת תקפה את חתנה שנמצא בהליכי גירושין נגד בתה, איימה עליו ובנוסף, פעלה לשיבוש הליכי משפט.
לפני כשנתיים החליט החתן של השופטת להיפרד מבתה ופתח תיק בבית הדין הרבני. השופטת, כך עולה מהתלונה, לא קיבלה את צעדו ברוח טובה והחליטה לאיים על החתן שלה שיחזור בו. "בשתי שיחות שהקלטתי היא מאיימת עלי שאם אני לא מבטל את התיק ברבנות היא תדאג למרר לי את החיים", סיפר ש', חתנה של השופטת, "היא רצתה לפתוח תיק בבית דין אזרחי במקום הרבני כדי להקל על בתה ואיימה להשחיר את שמי בכל מקום ובאוזני ילדיי".

לאחר שהבינו השופטת והבת כי ש' לא מתכוון לחזור בו החליטה הבת להגיש תלונה במשטרת נתניה על תקיפה וש' זומן לחקירה. בסיום החקירה, מבלי שצוין בטופס התלונה זהות האם של המתלוננת, נאמר לש' כי הוא הצליח להסתבך עם בת של שופטת. יום לאחר שנחקר במשטרה הגיע הבת לבית הדין לענייני משפחה ופתחה תיק גירושין במעמד צד אחד ובעקבות התלונה היא דרשה הגנה. "אני הייתי נאיבי, אבל היה לי ברור שאמא שלה שופטת שמבינה דבר אחד או שניים והיא פשוט משכה בחוטים".

ש' טוען כי לאורך כל התקופה הוא היה נתון לאיומים אבל גם לתקיפות פיזיות מצד השופטת. כך היה לפני ארבעה חודשים שבאה כדי להחזיר את בנו לגרושתו והשופטת, שהיתה בבית באותו הזמן, חשבה שהוא מתעכב יתר על המידה. "היא התעצבנה שהפרידה ארוכה מדי לטעמה. בשביל להביע את עמדתה היא פתחה את דלת הרכב, אמרה לי כמה מלים וירקה לי על הפנים".


אני רוצה לראות - אם היא תשאר בעבודתה - אין לנו משפט שהמילה "צדק" קיימת בתיאור כלשהו - אין "צדק" יש "חוטים שמושכים בהם"///   "יומן אמת".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה