הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.

הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.
"קריזי" היה סוג של אנרגיה חיובית שנתמנה בתוך גוף קטנטן.

או שאני אידיוט או שכל "חוקר" שבא לו - עושה מחקר לגמרי מטומטם, ועוד מקבל מענק!

אני בזמן האחרון קורא המון, לרוב אני עוסק בקריאת מחקרים שנעשו בתחום ההתמכרות לאופיאטים ולהתמכרות בכלל... יצא לי לעיין במחקר שאת קיומו כפי שהבנתי אישרה חוקרת מכובדת: ד"ר רחל בר-המבורגר -
המחקר התבצע במרפאת אדלסון במרכז הרפואי בתל-אביב, החוקרים, ד"ר עינת פלס ופרופ' שאול שרייבר קיבלו מהרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול מענק מחקר לצורך ביצוע המחקר, לאחר שהצעת המחקר עברה את אישורה של וועדת המחקר של מועצת הרשות למלחמה בסמים ובאלכוהול.


לאחר שקראתי את תמצית "המחקר" הגעתי למסכנה - שכסף שוכב להם שם ללא מעש וכל מי שאומר "חברה, יש לי רעיון למחקר" - יישר דוחפים לו "סטפה" לכיס... מעניין מהיכן הכסף מגיע, אני מקווה שלא מקופת המדינה - על חשבון משלם המסים.
לדעתי, המחקר הנ"ל לא נתן שום מידע מדעי, ונעשה בצורה שאינה אמפירית ואינה מקצועית כלל! אני נותן לינק לתמצית המחקר - ומי שרוצה הסבר, רשמו לי לדואר האלקטרוני ואני אסביר מדוע דעתי היינה בעלת אופי תוקפני! אבל כל אדם שעשה מחקר בחייו לאחר קריאת התמצית יסכים איתי (הטעויות נמצאות כבר בבניית המחקר, מחקר רוחב מסוג כזה חייב לפחות קבוצת בקרה!... בקיצור עשו שם "סלט יווני". אותי  זה מקומם, ובאמת מעניין אותי כמה כסף הם לקחו. {קיבלו מהרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול מענק מחקר לצורך ביצוע המחקר} - באמת....
לינק  לתמצית המחקר - זהו מסמך WORD - לחץ כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה