הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.

הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.
"קריזי" היה סוג של אנרגיה חיובית שנתמנה בתוך גוף קטנטן.

שאלה לראש ממשלת ישראל.

כפי שבטח שמעתם יש עוד כמה ימים (לדיוק: 4 יום ו 9 שעות) "וובינר" עם בנימין נתניהו בו הגולשים שואלים שאלות והוא (ביבי) עונה.
חבר שלי היה ממש עיקש בנושא - אזי הקלטנו את שאלתו ושלחנו לאתר WORLDVIEW בו ישאלו את השאלות ויקבלו כביכול את התשובות.
אני מבקש בשמו של חברי ובשמי ("יומן אמת") להכנס לאתר הנ"ל ולתת ניקוד לשאלה הזאת, אני מבין שאנו נמצאים במצב כלכלי-בטחוני קשה - אך אין מנוס מכך שכסף שנרקומן מחדיר ל "כספו-מת" ("כסף שלו -מת") בלוד עושה את דרכו ל - עזה, וקונה קלצ'ניקובים תוצרת רוסיה, ו RPG תוצרת ארה"ב... המנהרות נסללות, ומהנדסים מגיעים - לא רואים בכך בעיה? - אני כן!
זאת שאלתו - ולדעתי, יש בה הרבה... נראה אם לנתניהו יש ביצים לענות עליה... עם לא - חברי יפרסם כמה נקודות מעניינות הקשורות למסחר חופשי בהרואין וקראק בעיר לוד........ אני יודע שזה לא מפתיע - אך יש מידע מעניין (אותי הוא עניין - ואפילו אני עדיין לא בטוח אם כדאי לפרסמו).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה