הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.

הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.
"קריזי" היה סוג של אנרגיה חיובית שנתמנה בתוך גוף קטנטן.

משפט קצב - בקצב ההיפ-הופ...

אתם יודעים, אני לא אוהב פוליטיקה - זה מלוכלך ואפשר להדבק מזה בכל מיני מחלות... עבודה מסריחה לאנשים מנוולים, ואם מישהו חושב אחרת - כנראה הוא עצמו - פוליטיקאי, אולי לא "אקטיבי" אך "פוליטקאי בנשמתו" - דינו כדין זונה פוליטית רגילה.

אם אתם שואלים אותי - אז למה אתה מכניס את האף הארוך שלך ל"משפט קצב"? (נשמע כמו סרט אימה חדש - מסדרת "מסור SAW")... ואני אסביר - זה כבר לא פוליטיקה זה כבר האח הגדול 8 (אני מקווה ש-8 עוד לא היה וגם לא יהי, בכל מקרה התקוונתי להמשך של "האח הגדול" או במילים אחרות "מציצים על הציצים, לובשים טלית מתפללים או חנו - אין חיים"...).

אנשים מקבלים אקשן, העיתונאים (זנזונים קטנים וחמודים, אגב עיתונות זה כמו "מציצה", ופוליטיקה זה סקס אנאלי מטורף בעבור תשלום, לא סמלי - שלא תחשבו שהם מסכנים שם...המשכורות שלנו דומות למזכרות או ל "טיפ", ועל הטיפ הזה אנו "חיים", תאכלס - אנו לא מבינים בכלל את המילה "חיים"! אנו מתקיימים - כמו חתול רחוב - יש אוכל? אז נמצא גם שולחן.... אין אוכל? אז נמכור את השולחן שמצאנו בפעם שעברה (מעגליות של חוק "שמירת האנרגיה").

נחזור לשולח הדיונים הקצבי, במקרה הזה הוא לא זה שהיה קצב, הוא היה "עז". כן - עז! שאגב, אם להאמין לפרסומות חייבים דחוף להפתר מהם בתחנות דלק "פז", אני חושב שעדיין מקבלים שם עזים... תנסו, ותספרו לי אם הצלחתם!

הנה לכם "משפטו של נ-ש-י-א מדינתץ ישראל - מילה במילה..." (לינק).(ערוץ 2).

אבל מרוב "זיוני השכל התקשורתי" נעלם מהתודעה שלנו כציבור הדבר החשוב ביותר.
ואני "יומן אמת" חושב לנכון לחדד את ה"נעלם הנ"ל": אנו מדברים על נשיא מדינה שאנס ואנס, שיחד, שיבש הליכים ולא פחד שזה מה שיקרה (שהוא ייכנס לכלא) - כי הוא היה בטוח - ש "א" ו"ב"  ועוד המון בחורות שלא העיזו לספר (המסכנות - תארו לעצמכם מה הם עברו - אפילו אם לא נאנסו - עדיין הם עברו "טרור" של חקירות, בדיקות גופניות חודרניות וכדומא!!!!) לא ילכו ולא יספרו - כי לא ייאמינו להם... הרי הוא - נשיא!!!! 

אתם יכולים לרגע לדמיין מצב שפוטין ייתפס בסופרמרקט כי ניסה לגנוב במבה? אז זהו - פוטין למראת שהוא "חיה רעה" - אדם מכובד. ואנו הישראלים - הפכנו לזבל, ל"איכס" כי יש לנו מנהיגים כאלה. כשאני עובר בצומת "פת" בירושלים אני רואה את "הולילנד" (בתרגום מאנגלית: "אדמה קדושה"), - ובתרגום מעברית - עוד ראש ממשלה שגם עשה כמו שאומרים - לתפארת מדינת ישראל.... קשה, קשה לחיילים העומדים עכשיו בקור ובודקים רכבים שיכולים (חס וחלילה) להתפוצץ להם בפנים ואין עליהם אפוד מגן נורמאלי - כי: "אין תקציב"  - לעשות את הנדרש מהם. אם תשאלו אותי - לחסל את כל הממשלה.
לפזר את "ישראל". ולהקים "ישראל 2" - שידרוג.  הרי אנו מתקיימים בעולם מופלא - תשדרגו גם אתם!

אתם כועסים? תכעסו - אנו אשמים כעם!!! אנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה