הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.

הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.
"קריזי" היה סוג של אנרגיה חיובית שנתמנה בתוך גוף קטנטן.

לאן הגענו? לאן "מתגלגלים" אנחנו? "התהום השחור" נמצא 'במצב המתנה'.



                                               החגיגה של הרשע יוצאת מכלל שליטה בזמן האחרון...

לפעמים אני מגלה דברים שקשה מאד להבין - למראת שאני אדם שתמיד מנסה להיכנס לראשו של האדם "שהדהים" אותי במעשיו  - אך יש מקרים כמו המקרה הנ"ל שאני לא מצליח, אין לי שמץ של מושג הכיצד יכול אח רפואי (שזה כמעט רופא) לעשות דברים כגון אלו...  חבל על המילים, הכתבה ב YNET:

אח בבי"ח בירושלים אנס מטופלות אחרי שהורדמו

בית המשפט הרשיע אח במחלקה הכירורגית בבית החולים שערי צדק באונס ובביצוע מעשים מגונים בארבע מטופלות, בהן נערה בת 16, בזמן שהיו תחת הרדמה. השופטים: "עבירות בהחלט עשויות לבוא לעולם ממקום בלתי צפוי ואף מפתיע ביותר"

דעתי: אם אכן עשה זאת האדם - אין לו זכות לחיים אימנו, אין!
לכתבה המלאה לחץ כאן.


אני מתפלל שמקרים כאלו לא יהיו עוד, שלא יהרגו תינוקות, שלא יאנסו, לא יפעילו סמכות הנתונה לאדם בכדי לעשות את עבודתו - שלא כדין..... ראו מה קורה לישראל של היום. סדום.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה