הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.

הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.
"קריזי" היה סוג של אנרגיה חיובית שנתמנה בתוך גוף קטנטן.

הסרט "לאהוב את סופיה"

סרט שכל אחד חייב לראות, אנשים עוברים את מה שהבחורה הזאת  בסרט - "סופי", ועוברים כל יום... זה מלחמה, אבל אנו חיייבים לתת להם כוח, להעיף אנשים כמו אותה "עובדת סוציאלית" ממקומה - ולתת לאנשי מקצוע - ובאמת אנשים שאיכפת להם - לעזור. כן - נגע הסמים היינו מחלה, ורק אהבה יכולה לנצח. כמו תמיד. מה שאני רוצה למסור לבמאי ולמפיק - ייש כוח! תעשה עוד סרטים כאלה!

"לאהוב את סופיה" (לחצו על השם לצפיה...) 

מזמן לא היה לי כוח לכתוב בבלוג, אולי כמה "פוסטים" עם לינקים בשביל לא לייבש את "היומן" לגמרי - העבודה קשה מאד, ואני לא נח... היא (עבודה) לא קשה מבחינת העשייה - הרי אני לא עושה כלום, אלה הימים שאחרי לילה של עבודה שלא ניתן לישון בהם - עושים את "הקושי"... עבדתי 19 שעות! מיום שישי 15:00 ועד 10:00 ביום שבת. לפני זה ישנתי מקסימום שעתיים... "קשה קשה"...

זה לא יאומן!!! אני יושב עכשיו ורואה רכב שנוסע מינימום 120-140 ועושה חריקות - בשביל להציל את הדפוק הזה אני טלפנתי למשטרה, כן, רק בשביל להציל אותו - לפעמים צריך.... אני ימשיך את הפוסט מאוחר יותר...נראה מה קורה עכשיו.
כנראה משטרת ישראל לא כל כך - עושה את עבודתה, אף אחד לא הגיע! אבל גם הדפוק הזה נעלם... כך שאין לדעת, אולי ברגע זה זק"א מגרדים את המוח שלו מהאספלט... לא שאני רוצה שזה יקרה, פשוט לרוב דברים כאלה נגמרים כך :)


ואם סופיה בטעות תקראי את "הפוסט" הזה - אני ממש מבין אותך!!! תשארי על "סבוטקס" או מתדון ואל תתני לזונות כמו אותה "עובדת סוציאלית" למרמר לך את החיים.

את חייבת להפסיק למכור את עצמך ולעצור את ההריגה של אותה להבה שיש בך! אם תפסיקי - תחזרי להיות זמרת רוק.... לא משנה - תהיה מטפלת בבית אבות אבל כל דבר עדיף מההתמכרות למחט!!!! בהצלחה.... ובהצלחה לכל האנשים שעדיין לא הפסיקו וחושבים על כך.........
היום אני ממש עייף.... לילה טוב.

תגובה 1:

  1. ראיתי את הסרט הזה עכשיו וחיפשתי בגוגל מה שלום סופיה ולא מצאתי עדיין חוץ מהתגובה החמודה שלך לסרט. אני איתך במה שכתבת לסופיה ועוד רציתי להוסיף ששמעתי בסרט הזה שאלות שאמרה סופיה
    היא שאלה בשביל מה לקום, לישון, לעבוד. לקום, לעבוד לישון.גם שמעתי אותה אומרת שהיא אהבה לכתוב שירים.
    עובדה שאני לא יוצרת שום דבר
    אני מרגישה בזבוז כשאני לא כותבת שום דבר
    אז אני מרגישה שאני לא מביאה שום תועלת לעולם
    נגיד תועלת לעצמי אני יכולה להביא בלהרוויח כסף
    ולקנות דברים נעימים
    אבל תועלת לעולם זה משהו יותר גבוהה מנוחיות.
    לכן רציתי להגיד לך סופיה שהרצון הזה למשהו יותר גבוהה מנוחיות הוא רצון שיכול להתפתח ולגלות לך עולמות גבוהים והבנה את החיים ואת עצמך עד שתשירי
    לא נומי נומי כי אם עורי עורי עורי יש לאן
    ותגלי מה בעצם את יכולה
    בהצלחה באהבה להלן קישורים לאתר שמכיל את כל החומר
    http://laitman.co.il/

    http://www.kab.co.il/

    השבמחק