הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.

הוא מת מדריסה, כנראה ה' רצה אותו אצלו.
"קריזי" היה סוג של אנרגיה חיובית שנתמנה בתוך גוף קטנטן.

כמה מחשבות בקול....

קצת "ראפ"?

אולי...

אני לא הגבר שכל אישה צריכה - אך לפחות יש לי משהו להציע לה...
אוליי....
אני עשיתי חיים משוגעים, עישון וסחר בסמים, קוקטיילים שבראש נתנו - אך יש לי ראש והוא לא "בלו".
אולי...
בראש שלי יש פצע  - אך אני לא רודף בצע, וכל מניאק שאכן - תבוא אליי - תמצוץ "שכן".

אולי...

אני ימשיך? לא, לא עוד - כבר מחשיך :)



קראתי היום כתבה מעניינת: בבקשה לתביעה הייצוגית נגד יצרניות תוספי המזון נטען כי ישנה הטעיה באריזות ובפרסומי המוצרים, שמייחסים להם סגולות ריפוי שלא נדבקו ולא הוכחו מדעית. החברות טענו: "הפרסום אינו מטעה, ואין הוכחה שהפרסום השפיע על הצרכנים". YNET.

ואז חשבתי - הרי זה מהפך! כל אלו המוכרים לנו רעל ואנשים שאין להם שכל אוכלים "ויטמינים", ואפילו קונים אותם לכלבים שלהם... ומבזבזים על זה את הכסף שאין להם - סוף סוף אותם אנשים מבינים - "אני אידיוט שקונה זבל, אורגני" (חשוב להם שאפילו זבל יהיה אורגני) - פחחח.... 

אז הם חושבים - זה בטח רק החברה "הזאת", וממשיכים להאמין לכל הבולשיט וקונים את אותו זבל - רק מחברה אחרת... הרי מי שדפוק - זה לצמיטוט...... סתם מחשבות :)









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה